Lene
Aldrig løbet før, så er det her du starter. Er du erfaren løber, er det her du fortsætter.

Løb hver mandag kl. 18.30.
Læs mere her>>>

Onsdag:
Intervaltræning kl 18:30. 
Læs mere>>>

Lørdag kl.10.00 
Uformel træning.

4760 grunde til at løbe i Nyråd Løbeklub. Læs her>>>

Du må færdes i skoven fra kl. 6 til solnedgang.
Tjek øvrige regler for færdsel i skovene her>>>
Webmaster: Per Frandsen
Skriv, hvis du har gode ideer til siden eller billeder.
Mail: nyraad.loeb@gmail.com
Sponsor for klubben og Margueritløbet 2018




Nuværende medlemmer:

Husk at angive medlemsnummer, når du betaler kontingent. Husk også at   skrive, om der er ændringer, ny mail, nyt tlf. nr. m.m. Se her instruks i betaling>>>

Skriv endvidere, om du er under eller over 25 år gammel.
Årligt kontingent : kr. 300.- Fra den 20. april 2018 kr. 350,-
Sommertræning - Hver mandag kl. 18.30

Sommertræning  begynder 26. marts 2018
Hvad kræves der for at følge træningen i Nyråd IF Løbeklub?
I første omgang kræves blot, at du tager skoene på og møder op mandag den 27. martsl kl 18.30 ved Vintersbøllehallen. De første 3 gange kan du møde trænerne fra kl. 18.  Vi glæder os  til at se dig.

Når du er kommet i gang, anbefaler vi, at du går/løber 1-2 gange yderligere om ugen.

Herunder kan du læse om de forskellige niveauer. Vi håber, at du kan finde et hold, der passer dig. Vi følger stort set Dgi´s programmer. Du skal dog være opmærksom på, at vi ikke har niveau 0.

Har du været syg, på ferie eller været til løb  lørdag-søndag er det en god idè at løbe på et andet hold, hvor der løbes langsommere eller en kortere distance. Har du en periode ikke mulighed for at løbe to ekstra gange om ugen, anbefaler vi ligeledes, at du midlertidigt går over på et andet hold.
                        Trænerbesætningen for sommeren 2018
.  
Gåhold:


                                  





                                                                                                                

                                 


Niveau 1:


Du har aldrig løbet eller motioneret tidligere, eller det er længe siden. Målet for dette hold er efter 30 uger at kunne løbe ca. 30 minutter. Heraf er de 7 minutter gang. Planen følger her>>>

Trænere:








   




Niveau 2: 
6:30 min/km

Du kan finde på at tage cyklen eller gå en tur en til to gange om ugen. Målet for dette hold er at kunne gå og løbe i 45 minutter efter 30 uger. Ca. 7 minutter er gang. Planen følger her>>>
Trænere:


















Niveau 3:  6:30 min/km. Du løber lidt eller dyrker anden idræt en til to gange om ugen. Målet for dette hold er at kunne løbe i 60 minutter efter 30 uger.
Planen følger her>>>
Trænere:







                








Niveau 4: 
6 min/km Du er vant til at løbe ca. 6 km to til tre gange om ugen. Målet for dette hold er at kunne gennemføre fra 10 km til en halvmaraton efter 30 uger. Planen følger her>>>
Trænere:










   
                                      









Niveau 5: 6 min/km. Du er vant til at løbe 8-9 km to til tre gange om ugen. Målet for dette hold er at kunne gennemføre en halvmaraton efter 30 uger.  Planen følger her>>>
Trænere:








                                                











Niveau 6:
5:00-5:30 min/km


Du er vant til at løbe 8-9 km to til tre gange om ugen. Målet for dette hold er at kunne gennemføre en halvmaraton efter 30 uger. Vi følger planen for dag 3. Planen følger her>>>
Trænere:











                                    















Børn med til løb er ok, men de skal løbe på hold med forældre, hvis de er under 15 år